Tuesday, 19 August 2014

Kuvaus ja kuvaus

Blogin pitämistä olen vältellyt viimeiseen saakka, mutta enää en voi piiloutua. Koulutehtävänä oli tämmöinen perustaa(vai miksi sitä kutsutaan, amatööribloggaaja ei tunne sanastoa).

Kuvaus blogistani voisi olla, valokuvataidettani ja koulutöitä.Tälle sivulle siis ilmestyy rauhalliseen tahtiin ottamiani kuvia ja valokuvataidettani.

No comments:

Post a Comment