Wednesday, 15 October 2014

Kurssin jälkeen

Valokuvauskurssi loppui ja nyt on aika jakaa koulutehtävien ulkopuolista materiaalia.
Nämä kuvat ovat syksyn fiilistelyä, kaivattuja ääripäitä. Kylmää ja harmaata, aurinkoa ja värejä.




No comments:

Post a Comment