kameranaama
About Me
Unknown
View my complete profile
Wednesday, 15 October 2014
Kurssin jälkeen
Valokuvauskurssi loppui ja nyt on aika jakaa koulutehtävien ulkopuolista materiaalia.
Nämä kuvat ovat syksyn fiilistelyä, kaivattuja ääripäitä. Kylmää ja harmaata, aurinkoa ja värejä.
No comments:
Post a Comment
Newer Post
Older Post
Home
Subscribe to:
Post Comments (Atom)
No comments:
Post a Comment