kameranaama
About Me
Unknown
View my complete profile
Monday, 13 April 2015
Kaupunkikuvasta
Kokeillaan mitä saa irti kaupunkikuvasta. Yötä ja päivää.
Suurin osa kuvista Helsingistä, osa Kuopiosta.
Näihin tikkaisiin olen erityisen tyytyäinen.
Kuvaa ei muokattu.
No comments:
Post a Comment
Newer Post
Older Post
Home
Subscribe to:
Post Comments (Atom)
No comments:
Post a Comment