Tässä on siis neulanreikäkameralla ottamani valotus Neulamäen päältä.
Kamera oli oksanhaarassa reilun kuukauden ja valotti kuvaan auringon ja kuun kiertoradat siltä ajalta.
Ylempi kuva on kehityksen jälkeen skannattu negatiivikuva,
alempi on muokattu oikeisiin väreihinsä ja rajattu hieman.
Teille jotka pysähdyitte neulanreikäkameran kohdalla pohtimaan, Google.


Hei , art is a spiritual 6 eme sens
ReplyDelete