Monday, 22 September 2014

Low key


Ja studiotyöskentely jatkui dramaattisemmissa merkeissä. High key ja low key valaistukset. Noh, ensimmäisestä en alkuunkaan innostunut joten en anna teidänkään innostua 
- ainakaan minun blogini kautta.

Low key - sinä ihana low key! Googletin ensin tätä ja tiesin heti mitä teen.
Eikun kamera kouraan, mallien ja assistentin kanssa studioon ja homma käyntiin.
Ei siinä kauan nokka tuhissut, kun näkymä oli selvä.

Toivottavasti nautitte, etten ole ainoa. 




Kiitos malleille, kiitos inspiraatiolle.

No comments:

Post a Comment