Lähdin sisarusteni kanssa raodtripille Norjaan ja Ruotsiin, kun olin viikon koulussa notkunut. Tässä päivityksessä jaan teille muutaman näkymän Norjasta.
Nämä kuohut ovat Euroopan mantereen pohjoisimmasta niemenkärjestä. Siis se kaikkein pohjoisin kallio mille voit kävellä. Näkymät olivat upeat, merta joka suuntaan. Ja siis tämä ei ole Nordkapp vaan Knivskjellodden. 9 km kävelyä tunturien ja vuorien välissä ja oli sen arvoista.
Kuva otettu auton ikkunasta vauhdissa.
Viimeisiä pysähdyksiä Norjan puolella ennen Ruotsia.


.jpg)
.jpg)

No comments:
Post a Comment